Jsem zkušená?

 
12.10. 2013 – 4.5.2014 Překážka je příležitost (Spiralis)
Kurz s dvěmi částmi: mapování kompetencí pro definici nové pozice na pracovním trhu (metoda CH-Q) a marketingová komunikace. Nevím, která byla lepší, obě byly superyes Navíc jsme vytvořily prima skupinu, kde jsme každá jiná, přesto nebo právě proto si rozumíme a doplňujeme se.
Velký dík patří Iloně Fábry ze Spiralisu, která se  o nás pěkně stará, ale také nám připomíná odevzdání domácích úkolů.) Učily jsme se psát akční plán, marketingový plán, udělaly jsme si profesní portfolio, točily jsme videovizitku.. Navíc můžeme využívat individuálního koučinku. Několik hodin jsem absolvovala s Hanou Urbanovou, kde jsme dospěly k tomu, že mou vášní je zlepšování světa. Ať pomocí obrázků či jinak. Díky moc! Další superkouč je Petra Drahoňovská, která se se mnou dělí o zkušenosti z oblasti marketingu, koučinku, má obří podíl na formě karet.. o kterých se zavčasu dozvítewink Děkuji, děkuji, děkuji. Vážím si všeho! Dík patří i Centru kompetencí, jež nás provázelo první částí kurzu. A vtipné Ireně Swiecicki z Paramity a panu Němečkovi.
 
19.2.2014 Jak rozvíjet svou kreativitu (BabyOffice)
Praktické návody, jak změnit myšlenkové postupy, abychom přišly na nové věci! Zmínka o „Cestě umělce“, což je proces vedoucí k uvolnění tvůrčích schopností. Ten jsem absolvovala online formou cca před 5 roky. Lektorkou byla Iveta Havlová.
 
 
5.2. 2013:Hledám své JÁ
Moc příjemný kurz, kde jsme hledaly naše radosti a vášně, které mohly během růstu a výchovy zapadnout. Sympatická lektorka Helena Košťálová je historicky první držitelkou ceny pro jednotlivce v soutěži Národní cena kariérového poradenství. Malé bezvýznamné plus za to, že jako vrcholný okamžik ohodnotila to, když byla s dcerou v rumunských horách mimo dosah všech komunikačních prostředků.
 
 
Pro mě velké téma: aneb jak se z bordelářky stává Brie ze zoufalek! (tedy ocamcaď pocamcaď.) Zkrátka  a jednoduše: „Jak uvnitř, tak navenek“. Potvrzuji.
Eva Lábusová je publicistka a poradkyně pro oblast rodičovství atp., usiluje o vhled do problematiky moderní rodiny v psychosociálním a psychosomatickém kontextu.
 
 
Beseda o klíčových oblastech úspěšného podnikání, o firemních procesech, best practises, souvislosti se zkušenou lektorkou – viz kurz o financích v říjnu 2013.
 
14.11. 2013: Profesionální komunikace (Image Lab)
Zkušený lektor s příjemným hlasem a samé praktické věci včetně zkoušení v praxi.. pecka!
 
Prakticky zaměřený kurz s odbornicí na svět financí, Marcelou Hrubošovou. Sympatické mi byly nejen zkušenosti lektorky, ale také řekněme duchovní pohled na finance. Na kurzu jsme si např. braly peníze do rukou a říkaly si, jaké máme pocity. A konstatovaly jsme, které jsou ty správné. Peníze jsou také energie! Probraly jsme, jak sestavit finanční plán, jak rozdělit svůj příjem, na co si dát pozor atp. Marcela pracuje ve světě peněz přes 20 let, nejprve kontrolovala daně, prošla i pozicí ředitelky banky, zakládala makléřské společnosti. V současné době vlastní makléřskou pojišťovací společnost a pořádá kurzy pro veřejnost i pro školy pod názvem Finance pro radost. 
 
16.10.2013 Rétorika se Štěpánkou Duchkovou (BabyOffice)
Bezvadný kurz s profesionálkou, která přišla z placu a na plac zas odejde. Štepánka s sebou měla kameru, na své prezentace jsme se koukaly a hodnotily. Tedy ideální nácivk v praxi! Malé bezvýznamné plus: je FAKT vtipná!
 
 
 
26.9. 2013 Setkání s podnikáním (BabyOffice)
Beseda s Kateřinou Jonášovou, vystudovanou novinářkou, bojovnicí za práva žen a spoluzakladatelkou vydavatelství Patagonie. Téma:“Jsem podnikatelka nebo zaměstnanec?“
Řeč byla o podstatných duchovně-praktických základech podnikání, o práci a rodině, o prezentaci, energii a uvolnění. Myšlenka dne: „Když to nejde snadno, neděláte tu správnou věc“.
 
 
Od 16.9. 2013 Cyklus „Desatero k úspěchu“ (BabyOffice)
10 kroků, které zrestartují Vaše myšlení a Váš pracovně podnikatelský život
Cyklus seminářů společnosti Gender Consulting - – expertní konzultační, vzdělávací a informační společnost v oblasti rovných příležitostí mužů a žen a jejich postavení ve společnosti.
Restart myšlení a priorit – osobní rozvoj,  Umění prodat se – efektivní sebeprezentace
Efektivní marketing a PR, Komunikace, Timemanagement, Stres a jak na něj, Managerské kompetence, Zdravý životní styl a podnikání, Business plán
 
Jsem zkušenější, než jsem byla. Ale neusínám na vavřínech, ve vzdělávání a rozvoji pokračuji dál!
 
 

Přidat komentář


Bezpečnostní kód
Obnovit

Top